Yok abi düştüm ben Kolum kirildi uc yerden oda duzelmedi gitti aylardir yatmaktan bunaldim bu isi buldun iste 400 500 inegin basini bekliyorm sabaha kadar.pff.
Mustafa.2.6.2022 02:45
Geçmiş olsun. Ne oldu kolun iş kazası filanmi
ZaLıMıN_OqLu2.6.2022 02:44
sanada kolay gelsin abi ben mecburluktan yapiyorm simdilik kolum sakat duzelince birakcam
Mustafa.2.6.2022 02:43
Hım kolay gelsin. Bende Bir inşaat şirketinde gece bekçisiyim gardaş
ZaLıMıN_OqLu2.6.2022 02:42
Saolasin abi Gece bekcisiyim bi ciftlikte Pek bisi yapmiyorm