NiSa__ yazdı: Yut dışındakiler zaten bu sena parayı vurdular bizimkiler hep gelip ev aldılar corumun yarısı bizimkilerin oldu.gg.
Bak bu konuda haklisin nisa aslan topram benim .ahh..kur.
ZaLıMıN_OqLu 4.2.2021 02:27Cani rusyaymis.tkr.
ZaLıMıN_OqLu 4.2.2021 02:27Nisa en kotu maas 1500 dolar amcamla ogluda 2000 dolar maasla gittiler ikisinin ayligi 4 bin dolar nerdeyse 35 milyr 1 sene gitti geldiler oglan ev aldi araba aldi evlendi:d
MUHAMMER 4.2.2021 02:26
ZaLıMıN_OqLu yazdı: Ne para bende la 1 senedir is yok yatioz evde duvarlari kemirioz :s :d
Sana bisey olmaz
ZaLıMıN_OqLu 4.2.2021 02:26Ne para bende la 1 senedir is yok yatioz evde duvarlari kemirioz :s :d